Φεβρουαρίου 01, 2013

                                         ΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΠΟΛΎ ΓΝΩΡΙΜΕΣ ΠΡΏΗΝ ΦΙΛΕΣ



Αγαπητές, μιζέρια, ανασφάλεια και απελπισία,

Νιώθω μεγάλη ανάγκη να σας γράψω αυτό το γράμμα, όχι για να απολογηθώ αλλα γιατι σας οφείλω μια εξήγηση για την απόφαση που πήρα, μιας και περάσαμε μαζί τόσα χρόνια και αλληλοϋποστηρίζαμε η μία την άλλη. Οι γυναικείες  παρέες το ξέρετε δεν μου άρεσαν ποτέ, όμως εσάς σας έβαλα με ευκολία στην ζωή μου και μοιράστηκα μαζί σας, όνειρα, ελπίδες και αποφάσεις. Δεν μπορώ να πώ υπήρχαν στιγμές που βρισκόσασταν δίπλα μου, ακόμα και όταν όλοι οι άλλοι έφευγαν  όμως δεν σας κρύβω πως θεωρώ ότι με εκμεταλλευτήκατε  και με ωθήσατε σε λάθος συμπεράσματα και κινήσεις. Ισως δεν θα έπρεπε να σας κρίνω έτσι και να σκεφτώ πως εγω σας κράταγα στην ζωή μου, όμως με πα΄ρεσιραν τα μεγαλύτερα παιδία σας, ο φόβος και η συνήθεια. Σταθήκαμε τυχερές μαζί μου διότι ήταν γνώριμη αυτή η θέση και δεν θα την άλλαζα και εύκολα. Ησασταν όμως και άδικες. Μπερδεύατε τον εγωισμό και αντιδρούσατε στην εξέλιξη, και σημαντικότερο, δεν με ευχαριστήσατε πότε που ήμουν δίπλα σας κάθε στιγμή. Δεν προσπαθήσατε να με αλλάξετε ή να με κάνετε καλύτερη. Πίστευα πως όλοι είναι χρήσιμοι, ακόμα και εσείς και σας υπερασπιζόμουν μαζί με την μανία για να αποδείξω πως έχετε και καλά στοιχεία. Δεν έχετε, ή τουλάχιστον για μένα.Μου γνωρίσατε πολλούς φίλους, δεν λέω, απλά τελικά , ούτε η πλήξη, η αγωνία, η ανυπαρξία και η τεμπελιά μου έκαναν καλό. ( γυναίκες και αυτες!!!!)
Ο άνθρωπος, λέει μια φίλη μου, δεν αλλάζει, μπορεί να έχει δίκαιο, όμως σίγουρα εξελίσσετε και μπορεί πάντα να πετάξει τα περιτά απο την ζωή του. Και αυτό θα κάνω, δεν θα αλλάξω απλα θα σας διώξω  Θα θυμάμαι τα χρόνια που ζήσαμε μαζί και άλλοτε θα γελάω ή θα στεναχωριέμαι, άλλωστε σας οφείλω ευγνωμοσύνη για την καλύτερη φίλη που μου γνωρίσατε, την εμπειρία και για το ότι με πήγατε χαμηλά. Μόνο απο κάτω πας προς τα πάνω. Πιστεύω πως θα δυσκολευτώ γιατι έχω μοιραστεί όλη μου την ζωή μαζί σας, αλλά θα τα καταφέρω, έχω δίπλα μου καινούριους φίλους, δυνατούς να με βοηθήσουν και αυτοί θα το κάνουν! Ο αυθορμητισμός, το θάρρος, ο δυναμισμός, η θέληση και το κουράγιο, με κολλητές όπως η αναζήτηση και η απόφαση νομίζω πως θα γευτώ ότι στερούσατε απο μένα. Θα κρατήσω κοντά μου την μικρότερη σας κόρη, την γκρίνια, είναι γλυκούλα μερικές φορές και με κάνει αυτό που είμαι. Ειμαι σε θέση να σας πώ να κρατήσετε τον φόβο μακρυά μου, όσο και αν χτυπάει δεν θα ανοίγω, άλλωστε μετακόμισα!!!

Ευχαριστώ για την κατανόηση και ελπιζω να καταλαβαίνεται πως δεν το κάνω με την κακία όλο αυτό, αλλα με την δημιουργεία. Δυστυχώς θα ακολουθήσουν και άλλοι και ίσως γίνεται πολύ μικρές, δεν θα εξαφανίστε όμως, μην αγχώνεστε, πρέπει να υπάρχετε και εσείς...να μας ρίχνετε για να μπορούμε να ανεβαίνουμε . και μην ξεχνάτε, είναι ωραίο να πέφτεις!!!

ANTIO!!!!!!!
Με εκτίμηση

ΕΓΩ!! με όλα κεφαλαία!!



                                   Είναι ωραία να πέφτεις!!!
                       αν αντέχεις να πέφτεις......
                    ίσως μάθεις να πετάς τελικά!!!!!!!!!!!

1 σχόλιο:

  1. Η πρώτη φορά που κάνω σχόλιο σε κάτι που γράφεις...αλλά είναι πραγματικά πολύ καλό! Εύχομαι να το κάνεις και πράξη όλο αυτό που λες και να μη σε καταφέρουν πάλι... Γιατί πέρα από όλα μην ξεχνάς ότι τη συμπόνοια την έχεις στο αίμα σου!! Οπότε αναθεωρώ αυτό που σου έγραψα και σου δίνω μια συμβουλή....
    Όταν κάποιο βράδυ σου χτυπήσουν την πόρτα και εσύ δεν θα έχεις τίποτα καλύτερο να κάνεις μην τους ανοίξεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή